Thursday, October 23, 2014

Malapetaka buat si tukang fitnah Ustaz Azhar Idrus! Amin!



Penulis mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan memfitnah pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus kononnya mempunyai video seks yang menjadi viral di media-media sosial.

Haiwan yang bertanggungjawab membuat video kemudian menyebarkannya, kalau dapat ditangkap, tahulah nanti apa hukumannya. Jangan sekali-kali berani mencuba, doa orang yang teraniaya tidak ada hijab di antaranya dengan Allah!!!  Tunggulah sedikit masa lagi, kita akan tahu siapa dalangnya.

Laporan polis telah pun dibuat, kita harap sangat mereka yang terlibat dapat dihadapkan ke muka pengadilan.. Ini bukan lagi soal politik, ini soal maruah tokoh dan pendakwah Islam yang dipersenda-sendakan oleh manusia yang berhati syaitan!!

UAI bukan maksum, tetapi dia tidak layak diaibkan untuk meraih keuntungan dunia. Dia bukan ahli politik, bukan wakil rakyat walaupun dia penyokong PAS. Sekarang ini Islam diketawakan oleh orang lain, cukuplah dengan isu sentuh anjing, umat islam berlaga sesama sendiri hatta para ustaz dan ulama pun turut diheret sama ke dalam pertelagahan ini.

Takutlah pada Allah! Setiap perbuatan baik atau jahat, kecil atau besar, sengaja atau tidak, tentu akan dibalas seadil-adilnya tak kiralah samada pelakunya beragama Islam ataupun bukan-Islam!


Kepada Allah kita berserah, kepada Dia kita memohon ampun, kepada Dia tempat kita berlindung!



5 comments:

  1. Dr Maza yg champion mengulas tu x komen apa2 ka.

    ReplyDelete
  2. satu jawapan yang melegakan semua orang dan paling glamer serta tak payah pening pening nak fikir kerja sapa ialah....itu semua konspirasi najib dan umno

    ReplyDelete
  3. Baru cakap "malapetaka buat pemfitnah"..dah sekor mangkuk anon 4.25...menuduh pulak...ishhhh...

    ReplyDelete
  4. Kpd insan 4:25..cukuplah dan berhentilah membuat tohmohan terhadap najib dan umno..selama ini UAI mengutuk mencaci najib rosmah dan umno tiada pun mereka membalasnya..Allah Maha Mengetahui dan Allah Maha Melihat

    ReplyDelete
  5. Harap UAI muhasabah diri , jangan guna title ustad untuk mencaci maki pemimpin dan org yg xsehaluan dan rasa bangga bila mendapat tepuk sorak para penonton .... jadilah pendakwah yg baik , jgn buat org terasa hati , jgn rasa hebat sangat , mungkin ini adalah kifarat drp Allah supaya tuan tidak lupa diri.

    ReplyDelete