Wednesday, October 22, 2014

Sadis!! Kekejaman Yahudi ke atas masyarakat Amerika...

Kejahatan Yahudi memang tidak boleh dibayangkan. Rakaman video dipercayai daripada tahun lepas, asalnya menceritakan tentang populasi Yahudi di Amerika dan penguasaan mereka ke atas dunia..

Perbualan melalui telefon dibuat oleh James Wickstorm, seorang DJ Radio yang anti yahudi dalam temuramahnya bersama seorang pendita Yahudi yang bernama Rabbi Abe Finkelstein. Dalam perbualan itu, Finkelstein mendedahkan bagaimana yahudi menguasai minda masyarakat Amerika, melalaikan anak-anak mereka dengan muzik dan menggalakkan para remaja mengamalkan gaya hidup dengan kebebasan mutlak kemudian merosakkan mereka dengan dadah sehingga akhirnya menjadi lubuk kewangan bagi masyarakat yahudi..

Finkelstein turut menceritakan tentang ritual korban yang diamalkan sejak beribu tahun yang diturunkan daripada nenek moyang mereka. Kebanyakan mangsa yang dijadikan korban sebahagian besarnya adalah kanak-kanak yang diculik. Dan antara kekejaman yang paling dahsyat ialah tentang apa yang mereka buat terhadap mangsa setelah dikorbankan, bagaimana mereka melupuskan mayat-mayat itu. Hatta dengan mayat pun yahudi pergunakan untuk menjana ekonomi mereka.

James menyuarakan rasa terkejut dengan apa yang diperkatakan Finkelstein tentang ritual korban dan sebagainya, kerana kebiasaannya apa yang diceritakan itu hanya wujud dalam imaginasi lakonan wayang atau filem sahaja.

Finkelstein mengakui ia sememangnya telah lama berlaku malah dengan selamba mengatakan bahawa mereka pernah menyampaikan mesej itu melalui penulisan buku dan lisan tetapi masyarakat Amerika enggan mempercayainya.. Jadi itu bukan salah yahudi, katanya.

Kisah berlaku di Amerika Syarikat...


No comments:

Post a Comment