Thursday, October 16, 2014

Kempen Flashmob bela Anwar gagal !!! Ramai ini saja yang ada?

Kempen Flashmob Rakyat Hakim Negara.. Promosi kempen dilancarkan dengan gah dalam media sosial.

Dilancarkan semalam berhampiran pejabat DUN Seri Setia depan Sunway Piramid sekitar jam 5.30petang. Niat nak buat 14 hari sampai hari keputusan mahkamah terhadap Anwar Ibrahim.

Hari pelancaran saja sambutannya kurang meyakinkan. Belum lagi tunggu besok, lusa dan minggu depan.. 

Rakyat dah muak dipergunakan untuk kepentingan diri. Jaguh demo kalangan PAS jangan harap nak turun padang penuhkan ruang. DAP lagilah tak ada... 

PKR akan demo sorang-sorang, yang datang pun kaki bodek... Rakyat Hakim Negara sekarang ramai yang lebih rela Anwar masuk penjara daripada bebas buat onar dalam politik Malaysia. 

Itulah keputusan rakyat...  Anwaa Ibrahim harus bertaubat!







12 comments:

  1. PERGILAH BER REHAT DI SUNGAI BULOH.
    ORANG LAIN PUN NAK BER REHAT JUGA.
    BERDEMO TAK HABIS HABIS.
    BODOH PUNYA KERJA.
    SATU ORANG PUNYA PASAL, RAKYAT SUSAH......
    SUNGAI BULOH.... HERE I COME

    ReplyDelete
  2. Buang karan...
    Lepak rumah lg best..

    ReplyDelete
  3. Cepat ah masuk!!!!

    Rakyat dah jijik dengan perangai keluarga PENIPU ni. Kalau kat negara China, pengkhianat macam ni, dengan bini dan anak sundal sekor tu dah lama terima hukuman yang dikenakan kepada PENGKHIANAT.....DITEMBAK!

    ReplyDelete
  4. jelas muka2 yg julang sepanduk MUKA-MUKA banggang aka bengong, kao tayang body diupah berapa RM... seorang. APA yg kao nak, anuar jadi PM, inilah muka2 yg bakal kena jubur nanti baiklah berambus buat kerja berfaedah ooooooooiii.

    ReplyDelete
  5. Masa Anwar pecat Khalid Ibrahim, ada dia dengar suara rakyat ke? Dengan suka ria dia pecat khalid kerana nak letakkan bininya menjadi MB boneka untuk dikawal oleh Anwar dan kuncu-kuncunya.

    Bila time Anwar dibicarkan pula, sibuk hasut suruh buat demontrasi untuk kacau kes seperti kes pertama, Anwar dibebaskan kerana tekanan kepada hakim oleh pecacai Anwar yang membuat demontrasi berhampiran mahkamah.

    Orang seperti Anwar ni jenis mementingkan diri, apa saja sanggup dibuat, kalau dia terpaksa bunuh rakan baik pun dia sanggup semata-mata untuk kepentingan diri. Oleh itu berhati-hatilah dengan manusia berhati busuk seperti Anwar ini.

    ReplyDelete
  6. PLAN C AKAN DILAKSANAKAN. CABUTTTTTT....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perketatkan semua pintu2 masuk dan keluar di sempandan seluruh negara. Jangan kasi TIKUS pukimak ni cabut!!!!!!!

      Delete
    2. Plan D - dia akan jatuh sakit kemudian masuk hospital.. lepas tu buat pc, duduk kat kerusi roda buat statement kena suntik racun arsenik, patah tengkuk bla..bla..bla..bla.

      Delete
  7. Klu manusia bijak...MEMANG dh lari dah....Yg bodo jer yg tggl demi peliwat tua tu....
    Tak tahu malu Ker?

    ReplyDelete
  8. riwayat politik nuar dah sampai penghujung.. selamat tinggal PKR, bakal setarap dengan parti bebas tak lama lagi tu

    ReplyDelete
  9. Tahniah ANWAR IBRAHIM...anda berjaya menghasut dan meminta mereka (Lembu) untuk menyokong kamu....Tapi kini kebanyakkan LEMBU dah tak pakai cermin mata hijau lagi dah...mereka dah tahu rumput yang kau beri tu rupa rupanya kering....

    ReplyDelete