Tuesday, October 14, 2014

Ancaman Ketua Polis Negara di Tong-Sampahkan!

Dia datang lagi dengan ujian buat IGP


Walaupun geram, dia berani mencabar Ketua Polis Negara tapi ada juga bagusnya.

Bagusnya ialah supaya membuka mata semua pihak, ia adalah penentu ukur sesungguh mana pihak PDRM dalam mencari pesalah atau hanya sekadar gah melalui media sahaja dan sehebat mana pihak PDRM itu dalam nak menjejaki mereka.

Pembangkang pasti sedang menahan gelak, lihatlah nanti sindiran mereka dalam media sosial.

Ada juga rakyat Malaysia lain yang melampau, buat provokasi dengan isu berbeza, tapi seolah-olah dibiarkan sahaja sampai sekarang.

Satu contoh Doris Jones SSKM. Tiada apa-apa tindakan, kenyataan polis pun sama.. Dulu kata Polis Sabah buru dan terus memburu tapi tiada kesudahan cerita.. Maka mereka pun merasakan diri mereka kebal mengatasi undang-undang Malaysia... Mereka mengiktiraf undang-undang negara asing tapi mempertikaikan undang-undang di negara sendiri. Bila Doris Jones mencabar kerajaan Malaysia ke mahkamah di luar negara, menteri-menteri kita pun senyap sahaja...

Tan Sri IGP sebelum ini menyatakan komitmen nak buru Alvin sampai ke lubang cacing, tapi apa tindakan yang telah dibuat? Jika berlaku begini sedangkan Alvin masih bebas melancong, tentu akan menjadi inspirasi kalangan spesis Ultra Kiasu lain untuk mencabar pihak berkuasa di luar negara.

Jangan ikut kegarangan Menteri KDN yang hanya seperti ayam berkokok di awal pagi, senyap di tengahari.. Walaupun zaman H2O dulu terkenal dengan 'amarannya', tetapi dia tetap beri amaran, amaran dan amaran dalam setiap isu sehingga akhirnya dia ditukarkan.. hehe..

Tak sabar rasanya tunggu berita Polis Di Raja Malaysia menangkap Alvin Tan bawa balik ke Penjara Malaysia. Dah tentu ramai rakyat Malaysia akan beratur menyambut kepulangannya dengan gembira sambil meludah budak ni sorang-sorang..

Sumber gambar: http://panggungopera.blogspot.com/2014/10/cari-si-celaka-ni-sampai-lubang-cacing.html

4 comments:

  1. Ala...orang Melayu semuanya sama....masa dulu alvin ditangkap kerana menghina Islam, ada sapa2 yang meludah?
    Tengok muka si pukimak tu dalam tv keluar masuk mahkamah...tersenyum dan tersengeh macam babi main lumpur. Tak nampak ketakutan pun. Mana "pahlawan"2 dan "gengster"2 Melayu nak meludah atau pukul budak kurang ajar tu?

    Aku benci budak pukimak tu tapi takde aku nak beri amaran itu ini.Aku mengaku aku belum cukup gengster dan dah tua untuk pukul budak tu.

    Tapi jangan risau. Budak pukimak ni akan menerima balasannya. Kalau tak di Malaysia, di USA pun dia akan dibenci. Dah memang perangai dia suka buat taik. Orang putih dan gagak2 di sana pun bukannya suka sangat cinapek tak sedar diri macam ni.....dia tu tunggu masa je. Di sana ada geng2 putih, hitam, hispanic, vietnam, italian, russian, dll. Perangai RASIS budak cinapek ni akan mengundang padah nanti.

    ReplyDelete
  2. Aku setup dgn anon 10:02, biar la dia bersenang2 dulu. Xlama tu. Besok lusa balik la dia. Nanti guard penjara amik turn bagi nasi jel ikan jeket kat dia. Budak lani mmg bongok ingat gertak chegitu org kan lupa. Dia kut ingat serupa gertak kengkwn skolah tu mai ckp serupa ckp kat mak pak dia.

    ReplyDelete
  3. Memang pon IGP tu Tong Sampah..

    Jangankan si Alvin Tan Chee Bai yang dah lari jauh2 yang depan mata si Kurang ajar2 tu pon makan masa nak ambil tindakkan.

    Bertindaklah cepat supaya banyak Cina Pakatan Bangsat dan Keling Pariah Bangsat tu semua lari gi merata dunia kan senang tak buang masa nak tangkap ANJING2 tu semau!!

    Buat kerjalah IGP dan PDRM oiiiii!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 2.36 p.m. janganlah buat komen macam pukimak haram jadah.

      Kalau dan pandai sangat bagitahulah cara utk bertindak. Setakat buat komen bodoh babi & anjing pun reti.

      Ko ingat kita ni tinggal dalam hutan ke?

      Delete