Thursday, September 18, 2014

Kaum Barat dan Yahudi mula campurtangan Hal Ehwal Negara!




PBB dah mula campurtangan urusan hal ehwal pentadbiran dan keselamatan negara minta hapuskan Akta Hasutan 1948, bebaskan tahanan.

Gerakan yang mahu pihak luar terbabit dengan isu keselamatan negara kita serta mendesak kerajaan menghapuskan Akta  Hasutan adalah musuh negara!  Lebih-lebih lagi mereka yang sedang berusaha untuk membawa Sabah dan Sarawak keluar daripada Malaysia serta meminta bantuan Barat bagi merealisasikan impian mereka. Hukuman setimpal bagi golongan ini sepatutnya tali gantung.

Kata jurucakap PBB itu, Rupert Collvile, "Akta Hasutan Malaysia terlalu luas dan tidak menggariskan kriteria yang jelas untuk hasutan".

Bagaimanapun, PBB tidak pula berminat dengan kriteria yang jelas bagi pengkhianat yang berusaha mengancam keselamatan serta mempunyai niat meruntuhkan negaranya melalui apa jua medium atas nama hak asasi manusia.

PBB (Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu) ini sangat terkenal dengan kegagalan yang paling buruk dalam sejarah moden dan diragui penubuhannya kerana tidak berfungsi sedikitpun dalam menangani jenayah perang terhadap kaum/etnik yang terancam terutama oleh rejim pengganas Zionis Israel di Palestin yang berterusan menganiaya kehidupan rakyat Palestin.

Mereka GAGAL dalam isu Rohingya, GAGAL dalam menangani krisis negara-negara di Timur Tengah dan paling utama, sekadar jadi pemerhati terhadap pembunuhan besar-besaran rakyat Palestin di Gaza oleh Zionis.

Kini mereka menunggu masa untuk bertapak di Malaysia dengan bantuan pengkhianat-pengkhianat yang mengancam kestabilan rakyat di negara kita.

Akta Hasutan 1948 adalah perisai negara.. Bersamalah mempertahankannya... Musuh-musuh negara sekarang tidak mampu berbuat apa-apa dengan kewujudannya sekadar menyalak dari jauh, hingga akhirnya mereka terpaksa meminta bantuan luar untuk menentang kita.

Semoga Allah melindungi kita daripada ancaman anasir-anasir jahat yang tidak pernah berputus-asa dalam tipudaya mereka untuk meruntuhkan negara.




No comments:

Post a Comment