Tuesday, September 16, 2014

Doris Jones SSKM cabar PDRM?




Difahamkan berikut adalah update terbaru Dois Jones. Katanya dia tidak melarikan diri ke Britain, tetapi bekerja. Sudah 20 tahun dia bertugas di London katanya..

Mengapa tidak balik ke sahaja Malaysia untuk disoal-siasat jika berani? Update bukan main hebat bagai.. bekerja dengan Hakim bertauliah dari Australia.

Gambar di bawah dipetik daripada laman FBnya. Apa maksudnya Negara-negara Tanpa Negeri yang dinamakan Nations Without States? Nampak seperti agenda untuk tubuhkan negara baru melalui gerakan pemisah dengan dibantu orang asing.

Kini setelah Anwar dan Ambiga gagal mencetuskan perpecahan kalangan rakyat, Doris Jones pula tiba-tiba muncul dengan kontroversi baru. Seolah-olah ada pengganti untuk satu agenda - hancurkan Malaysia.

Apakah alasan kerajaan untuk menghalang gerakan-gerakan seperti ini daripada terus bebas aktif di negara kita sekiranya Akta Hasutan 1948 dihapuskan?


 



3 comments:

  1. lucut saja kerakyatan orang mcm ni. Ini bukan warga Malaysia, dia tak mengaku Malaysia sebagai negara persekutuan termasuk Sabah Sarawak. Sama juga dia yang tak mengaku dirinya sebagai rakyat malaysia.

    ReplyDelete
  2. Untuk lebih berkesan???!!!

    TUKAR NAJIB!!!

    ReplyDelete
  3. Doris jONES BUKAN TAK BERANI BALIK mALAYSIA,. bELIAU MNENYOAL MENGapa najib tak berani jumoa dia di London atau bawa dia ke makahamah di UK? Nah!!!

    ReplyDelete