Tuesday, October 28, 2014

Perbandingan Bangang Hannah Yeoh dalam kes liwat Anwar !

Aksi maut si bodek... kipas, jangan tak kipas.! Ini hujah ADUN DAP Subang Jaya, Hannah Yeoh.. penulis percaya dirakam sewaktu bersama ceramah Anwar yang dibuat di Stadium Mini MPSJ semalam.

Disebabkan dia sendiri pun keliru dengan kes liwat Anwar, maka dia pun buatlah satu perbandingan lucu yang tiada kaitan antara satu dengan yang lain..


Kata Hannah Yeoh, UMNO dan Kerajaan Malaysia boleh menjumpai kesan air mani Anwar Ibrahim dalam pertuduhan kes liwat sedangkan kapal terbang MH370 milik Malaysia Airlines (MAS) yang hilang tidak mampu dicari...lol



Berikut adalah soalan yang dia patut fikirkan..

1) Satu orang kena rogol dan satu orang lagi dilaporkan hilang.. yang mana satu boleh diambil buktinya dan yang mana satu tidak meninggalkan bukti?

2) Kes liwat VS kehilangan pesawat MAS.. yang mana satu jenayah, yang mana satu tragedi?

3) Air mani VS pesawat MAS.. Namakan satu negara bertamadun yang pihak berkuasanya tidak tahu mengesan bukti jenayah seks? Namakan berapa buah negara kuasa dunia terlibat dalam operasi SAR yang sampai sekarang cari pun tak jumpa? Salah Barisan Nasional lagi?


Kata Hannah Yeoh lagi, apa yang berlaku semuanya salah Anwar.. apa-apa kes pun semua salah Anwar Ibrahim..

Cuba jawab....

1) Kes Anwar liwat Saiful - Siapa Saiful? Pembancuh kopi Najib? Orang UMNO?

2) Dalang Lahad Datu - Siapa yang mula-mula sekali mengaitkan nama Anwar Ibrahim dengan insiden pencerobohan? Adakah Philippines Daily Inquirer? atau UMNO? atau Utusan? atau Berita Harian?

3) Krisis MB Selangor - Siapa yang sebenarnya punca pengikut bertelagah, Adakah ini pun salah UMNO juga?

Banyak lagi kes semuanya salah UMNO... aksi chinadoll, aksi cium ketiak, kewujudan pelanduk dua serupa paling ramai di dunia dan banyak lagi semuanya salah UMNO...?

Inilah putarbelit. Rakyat pun dah meluat sampai kempen di Stadium pun tak ramai yang mahu datang lagi. Masa telah berubah, mungkin ini waktunya untuk Anwar Ibrahim meletak jawatan dan perbanyakkan ibadat sementara hayat masih dikandung badan..

Usahlah Hannah Yeoh berbohong untuk kelansungan politik dia.. memalukan diri sendiri saja.!


7 comments:

  1. Pandai tak boleh ikut, bodoh tak boleh di ajar.

    ReplyDelete
  2. Cuba korek cibai dia..mh370 ada dlm sana apa...bodoh piang

    ReplyDelete
  3. Rupa2nya BODOH jugak betina ni. Patutlah join DAP. Cinapek2 ni semuanya berlagak jer pandai. Diorang pass exams pun BUKAN sebab pandai...tetapi sebab baca buku 24jam. Cukup untuk lepas exam je. Otak diorang ni BODOH2 belaka.

    Orang Melayu jangan rasa intimidated dengan apek2 DAP...diorang ni BODOH2. Betina sundal ni dah membuktikannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah dia ni bodoh. Malangnya ada ramai lagi yg lebih bodoh dari dia dan memilih dia menjadu wakil rakyat. Naya betul la...kesian.

      Delete
  4. Siapa yang boleh undi si bodoh ni jadi wakil rakyat. Bodoh dan banggang. Lu ingat ini hong kong kah?

    ReplyDelete
  5. Aiyaaaaaa....nyonyaaaa..lu bodo laaa...byk2 comparison itu jee ke yg lu mampu terpikir..? What a joke la ini mcm punya standard level of thinking...otak lu letak kt dlm cibai kaaa?!

    ReplyDelete
  6. SRJKC IQ standard..

    ReplyDelete