Sunday, October 26, 2014

Ceramah Anwar Ibrahim di Maran malam tadi, gelap gelita..

Gambar ceramah Anwar di Maran malam tadi. Inilah sahaja yang ada terjumpa.. Gambar di perkarangan Pejabat Cabang Keadilan berdepan stesen bas Maran.

Kata macai PKR, lebih 2000 orang hadir ke ceramah Anwar. Sampai gelap gelita kerana sesak.. Tak percaya cuba tengok gambar di bawah..








Kelihatan tempat dihadiri 2000 orang itu masih banyak lagi ruang. Mungkin ketika gambar diambil, lebih separuh daripada mereka menyeberang ke sebelah untuk menonton perlawanan bola malam tadi.

Kebetulan malam tadi perlawanan bola sepak antara Felda United menentang JDT, skrin gergasi terletak beberapa meter dari lokasi ceramah. Mungkin ramai penyokong PR gelisah, sekejap tengok bola, sekejap 'mandi kencing PKR..'

Dalam majlis itu turut bersama ialah ADUN DAP dari Mentakab, ADUN Kuala Semantan, Rafizi dan beberapa lagi tokoh PR tidak ternama. Kesemuanya dipercayai orang-orang kuat Anwar. Walaupun Maran ramai penyokong PAS, tetapi program dibuat juga untuk melihat sejauh mana PKR boleh berdiri tanpa PAS.

Menurut sumber, ramai ahli-ahli PAS Maran memboikot ceramah Anwar itu. Yang hadir pula kebanyakannya terdiri daripada orang luar yang bukan daripada kawasan itu.  



6 comments:

  1. Dihadiri oleh Melayu BONGOK dan BAHLOL!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serta BODOH DAN bangang

      Delete
    2. serta tolol dan lancau pukimak.

      PKR=PAS=UMNO= BONGOK GILA KUASA MENGHANCURKAN BUMIPUTRA

      Delete
  2. Ramai org india dtg kot. Mereka ni kulit gelap sikit jadi mlm tak berapa nampak mereka kalau mereka duduk ditempat yg gelap. Jadi jgn sangka gelap tak ada org.

    ReplyDelete
  3. Selama mana Anwar nak menipu rakyat. Kalau selepas 15 tahun ni, dia masih mempunyai orang yang mempercayainya, memang bodoh teramat sangatlah. Ada dua persoalan, pertama, mana mungkin benih anwar boleh ada dalam lubang kunyit sedalam 4 inci. Kedua, selama ini, Anwar tak pernah berani bersumpah dia tidak melakukannya. Jangan dok kelentong sangatlah, tak semua rakyat malaysia ni jahil dalam agama, dan dalam agama sendiri ada cara-cara untuk menangkis fitnah.Sebelum ada internet, mungkin kita boleh mempunyai berbagai wajah, tapi sekarang semua wajah itu boleh dibongkar dalam sekelip mata.

    ReplyDelete