Thursday, November 6, 2014

Pelawak Anwar beraksi di luar Istana Kehakiman

Mereka ada banyak jenis gimik.. Mereka datang dari salah satu parti yang paling busuk di Malaysia dalam menguruskan pemilihan parti.

Ahli-ahli parti merekalah yang bergaduh dan bertarung sesama sendiri bersenjatakan kerusi plastik... Mereka pakar dalam bab melunyai kerusi dan meja, kepala orang, hatta peti undi yang memegang maruah parti.

Puncanya?

Tabiat menipu dalam pengundian parti. Ada calon yang dinafikan hak, ahli-ahli peringkat cabang ramai dihalang mengundi dan sebagainya.

Sekarang mereka jadi Rakyat Hakim Negara. Hakim jenis yang berpandangan kalau Anwar bebas, mahkamah dah buktikan Anwar tak bersalah.. Kalau Anwar dipenjarakan, mahkamah yang membicarakan Anwar adalah zalim..

Tapi penulis setuju dengan Zunar. Memang betul apa yang dia kata, Hakim Negara Kartun... Sebabnya ahli-ahli PKR punya perangai memang serupa kartun.



Seronoknya mereka dengan duit elaun yang diterima sebagai upah berpeluh, berpanas serta mencacai untuk Anwar di luar Istana Kehakiman..





5 comments:

  1. ANAK SIAPA? LAKI SIAPA ?BAPAK SIAPA? KETURUNAN APA? MEREKA INI. MEMANG KAMU HEBAT!! TAPI RUMAH TERSUSUN TAK? TOILAT BERSIH TAK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tengok muka2 ni.. sah.. sah.. SAHIH depa ni pengotor.. RUBBISH......

      Delete
  2. TSKI kena pecat Abg Non jadi hakim.. Dorang yg dok mencacai kat luar mahkamah ni semua senyap mcm tunggul.. Bila pemimpin pujaan dorang kena baru datang menyalak mcm anjing!

    ReplyDelete
  3. Betapa senangnya membeli manusia, sanggup jadi bodoh dan kaldai demi seorang peliwat.

    ReplyDelete