Saturday, November 8, 2014

Anwar kaku ketika doa dibacakan pengikut mereka?

Doa bersama Anwar Ibrahim ketika di luar Istana Kehakiman, Putrajaya..

Marilah kita sama-sama meng'Amin'kan doa mereka. Semoga Allah tunjuk kepada rakyat siapa sebenarnya yang telah berbuat zalim.

Yang nyata, mereka telah memfitnah DS Najib dengan mengaitkan beliau sebagai perancang dalam pendakwaan kes liwat tersebut. Mereka juga telah memfitnah para hakim dengan rasuah sedangkan mereka tidak tahu menahu langsung tentangnya malah tidak peduli akan kesahihannya.

Adakah Saiful Bukhari atau Anwar sebenarnya yang dizalimi? Jika benar Anwar dizalimi, mengapa tidak mahu serahkan DNA bagi membuktikan dia tidak bersalah? Mengapa pula tiada alibi ditunjukkan sebagai membuktikan Anwar tiada di tempat kejadian?

Ingatlah doa Saiful, sumpah laknat yang dilafaznya, sedangkan Anwar sekadar berani membuktikan kebenaran melalui perhimpunan beramai-ramai penyokongnya dan menggunakan 14 orang peguam menentang 2 orang pendakwaraya?

Kedengaran guruh yang kuat (1:19) mengiringi ketika doa sampai kepada "Ya Allah, kami serahkan kepada Engkau, orang yang buat zalim kepada kami.."... Semoga Allah mendengar doa mereka. Amin.

Adakah Anwar turut mengaminkan doa tersebut? Lihatlah sendiri..


9 comments:

  1. Kalau berani sumpah laknatlah,kalau tak buat apa nak takut...ptuuiihhhh..

    ReplyDelete
  2. bunyi guruh cuma dpt dgr guna earphone je. Apesal??????

    ReplyDelete
  3. jangan lupa, anwar memilih untuk berdiam diri mendengar hujah dari kandang. dia tak mahu atau takut disoal jawab sedangkan beliau seorang yang begitu petah bercakap.

    ReplyDelete
  4. Saya sangat yakin kalau pun Anwar tidk di penjarakan kerana masaalah teknikal,beliau akan menerima juga hukum dari Allah berkat dari doa semua pihak termasuklah berkat doa dan bacaan Yassin pengikutnya sendiri yg taksub dan tidak mengeti apa-apa,mengenai kejahatan Anwar yg menzalimi Saiful.Insyaallah.

    ReplyDelete
  5. Mampus la kau nuar.... peliwat zalim....

    ReplyDelete
  6. Pada hampa semua mau dibaca doa Nabi Luth

    ReplyDelete
  7. Inilah ugama baru yang dibawa oleh Anwar Ibrahim.......boleh zina, boleh liwat...semua yang Allah haramkan jadi halal tapi solat tetap buat supaya orang tak percaya yang dia boleh lakukan perbuatan yang keji dan terkutuk yang Allah laknat......Allah pun dah sebut tentang orang Islam jenis ini dalam AlQuran dalalam surah Al-Munafikun. lagi2 akhir zaman ini, kalau ustaz pun boleh minum arak seperti Anwar dakwa apalagi orang biasa macam Anwar.

    ReplyDelete
  8. Anwar berzina bersama isteri Azmin Shamsida hingga lahir anak luar nikah masih belum selesai lagi

    ReplyDelete
  9. TUKANG BACA DOA TU SAMBIL PEJAM MATA..menyebut " ya allah...
    jika benar anuar Ibrahim tidak bersalah...hukumlah yang membuat fitnah...
    tetapi jika anuar Ibrahim benar2 bersalah...
    kau turunkan bala pada beliau....amin (suara penyokong anuar)
    kau terjahkan petir yang terkuat pada beliau.....( penyokong anuar senyap aje....)
    yang baca doa "kenapa senyap aje ni...)
    bila dia buka mata , semuanya dah cabut tinggal dia seorang aje)...hehehe

    ReplyDelete