Tuesday, March 29, 2016

Gambar dan Video bukti Kempen Himpunan 'Tumbang Najib' Gagal secara total.

Perhimpunan 'Tumbang Najib' di Pandan berlangsung dengan 'jaya'nya malam tadi. Tersenyum puas wajah puak-puak pemakan dedak pakatan dengan kehadiran yang mereka rasa dah cukup ramai.

Gembira tak terkata, dengan jumlah sebegini bagi mereka sudah pasti Najib akan tumbang terbalik pada PRU akan datang daripada jawatan Perdana Menteri Malaysia yang ke-6.

Berbondong-bondonglah datang penyokong mereka malam tadi. Ada yang kata 100 ribu, ada yang kata 10 ribu, ada yang kata 3 ribu, hatta ada yang tergamak dengan auta tidak cukup padang..

Hakikatnya yang kita lihat..


Ini videonya.. katanya jumlah 100 ribu penyokong yang hadir.



Pemimpin parti pembangkang dan kumpulan ‘Anti-Najib’ mula yang di ketuai Rafizi Ramli dengan vip ternama politik Tun.Mahathir, Lim Kit Siang,Wan Azizah ,Azmin Ali serta Lim Guan Eng dan Mat Sabu tentu tidak dapat melelapkan mata.

Seramai ini sahaja kumpulan 'anti Najib' yang dapat dikumpulkan? 

Pengunjung Konsert Akim and The Majistret lebih ramai lagi daripada ini. Tak percaya, lihat di bawah..


Jika menilai daripada kehadiran pengunjung, adakah ini bermakna Akim AF lebih popular daripada Tun Mahathir, Mat Sabu, Lim Kit Siang, Azmin, Rafizi dan ramai lagi?

Hakikatnya rakyat sudah muak dengan kempen memburuk-burukkan pemimpin lain dengan kata nista yang tidak enak didengar, mengagungkan tindakan sendiri dengan memperlekehkan orang lain. Syukur Perdana Menteri, Datuk Seri Najib tidak terikut-ikut cara begini. 

Beliau adalah pemimpin yang sangat matang, tidak emosional dan tidak pernah menghina orang lain demi survival politik sendiri. 

5 comments:

  1. Bangkai maddey kerala tidak layak dikebumikan di perkuburan untuk Negarawan kelak. PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA!

    ReplyDelete
  2. yang nak marah sangat dengan mamak tua tua pehal?? kan dia tak ada sambutan, pesal apa nak takut dan kalut siang malam pasal mamak tu??

    rakyat semakin jelas dan terang akan lenggok politik bijan dan pengikutnya ..

    IsyaAllah pengundi 13 juta ini akan melaksanakan hukuman mereka tanpa ragu apabila sampai masanya kelak ... makanlah dedak itu segala masih ada orang yg menaburkannya ..

    ReplyDelete
  3. I love my PM, Allah selamatkan DS Najib dan isteri!

    ReplyDelete
  4. Nanti medey hanyut berkuburlah deklabasi nya..tunggu sajalah..serah pada takdir..

    ReplyDelete
  5. suruh lahanat ni declare dulu anwar tu peliwat atau tidak..

    ReplyDelete