Saturday, March 12, 2016

Video PKR kena amuk balu P.I Bala waktu sidang akhbar.

PKR sahaja. Janji tinggal janji, akhirnya orang lain yang teraniaya.

Menunjukkan modal minyak hitam motosikal sahaja tidak cukup untuk meyakinkan semua janji-janji PKR ditunaikan kepada rakyat Tupong di Kuching.



KUALA LUMPUR – Balu kepada bekas penyiasat persendirian mendiang P Balasubramaniam, A Santamil Selvi mengamuk ketika sidang media yang diadakan di sini, sebentar tadi.

Selvi ketika sidang media tersebut berkata PKR tidak mampu menyediakan dana yang diperlukan untuk pendidikan anaknya.

“Sekarang saya rasa saya nak berhentikan saja sidang media ni, sebab saya datang sini untuk minta bantuan untuk anak saya sahaja bukan untuk buka cerita-cerita lain” kata sambil beredar meninggalkan sidang media tersebut.

Selvi dikatakan tidak berpuasa hati apabila ada dikalangan wartawan yang mempertikaikan tindakannya membuat sidang akhbar untuk menyatakan permohonan maaf terhadap Perdana Menteri atas tuduhan yang dilemparkan sebelum ini.

Bagaimanapun wartawan asing yang tidak berpuas hati dengan tindakan Selvi itu terus mengasak beliau dengan pelbagai soalan lain.

“Tiada lagi soalan, saya datang sini untuk dapatkan dana pendidikan untuk anak saya itu sahaja sebanyak RM20,000 tapi PKR tidak mahu bagi jadi saya terpaksa datang ke pejabat ini.

Saya datang sini hanya untuk duit bagi membiayai pelajaran anak saya itu sahaja” jeritnya pula sebelum beredar.

Anak kepada Selvi yang turut hadir dalam sidang media tersebut menggesa agar pihak wartawan berhenti bertanyakan sebarang soalan bagi mententeramkan keadaan.

– Kredit kepada SuaraTV


6 comments:

  1. Siapa yg beri duit kesitulah dia berkiblat...kan boss cakap cash is king

    ReplyDelete
  2. Tak de sebab..siapa pun nak bagi duit tergolek... nak belajar..belajarlah..kalau tak layak..masuk kelas jahitan atau pembuat keklah.. Jgn nak langsi nak belajar Law atau engineeer ke... tentu fail dan membazir masa dan wang... Hajat besar tapi daya lemah... Tak sedar diri...

    ReplyDelete
  3. Kesian pun ada.

    ReplyDelete
  4. Mintak PPTN la... Ni nak free je...Anak orang lain boleh je belajàr dgn duit pinjaman.

    ReplyDelete
  5. Tak apa.... Lepas jilat Najib mesti dapat habuan macàm macai2 pemakan dedak yg lain. Kalau nak lebih kena menuntut dengan RPK...boleh hidup mewah Kat oversea tu beb!

    ReplyDelete
  6. pkr buat pc sbb nak buka cerita fitnah altantunya n najib lah tu.....dia dah malas nak menipu utk pkr...janji duit pun x dapat...sama2 kaki penipu....eloklah tu...
    apakata pi mintak kat tok det pulak....tok det tgh desperate nk jatuhkan najib tu...dgn dap anwar pun sanggup jilat ludah dia balik...setakat rm20k tu xde hal....anak dia kan bilionaire segera...:)

    ReplyDelete