Sunday, October 20, 2013

Twitter orang gila


Inilah satu contoh fitnah apabila Islam dihujah mengikut logik  akal sendiri sehingga menyanggahi sunnah dan Al quran.

Dalam Islam kita dituntut membuat ibadah korban dan bersedekah daging sembelihan kepada fakir-fakir miskin. Bagaimana kita hendak melakukan ibadah tersebut tanpa melakukan penyembelihan? Atau patut sahajakah kita makan daging ternakan yang mati secara semulajadi?

Orang ini bercakap seolah-olah dia hanya memakan bangkai sahaja selama ini. Mungkin juga daging ternakan yang dia makan selama ini dipetik daripada dahan yang tumbuhkan pelbagai jenis bintang yang dia suka.

Rumah dah kata lari, kubur pun dah panggil mari, tapi masih tidak sedar lagi yang dia menyakiti hati umat-umat Islam yang lain. Semoga Allah beri dia taufik dan hidayah untuk bersara daripada politik dan menumpukan perhatian sepenuhnya kepada amal ibadah yang dituntut dalam agama.

1 comment:

  1. Sarawak Marks, pedulikan si BODOH-mcm-KERBAU ini! Si liberal-liberal yg- selalunya asyik-jilat-tamadun-Kapir-Barat/Zionis tak pula MELALAK bila cthnya di Jerman/Barat,
    di mana MEROGOL HAIWAN utk. MEMUASKAN nafsu LIBERAL SYAITAN (termasuk ’zoo‘ khas utk. rogol segala mcm. haiwan) adalah sah dlm. undg-undg - lihat di akhbar (yg. anti-Islam) http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete