Friday, October 31, 2014

Lagi gambar penyokong PKR pada hari ke-4 rayuan kes liwat Anwar

Gambar sekitar jam 9.00 pagi tadi. Lengang saja. Hanya dihadiri penyokong kira-kira 30 orang sahaja. Tidak ada laungan klip klap klip klap klip klap wanita muslimah PKR yang di ketuai MP Ampang. Mereka sudah letih berklip klap..

Sebelum ini banyak pertengkaran sesama sendiri di tempat perhimpunan seperti yang biasa kita lihat ketika pemilihan parti mereka. Salah menyalahi berlaku apabila masing-masing yang terlibat dalam program cuba mempertahankan diri daripada dipertikaikan. Akhirnya ada yang merajuk, hari ini kita nampak inilah yang terjadi.


Nampak sungguh tidak ada perancangan dan susun atur kerja yang baik. Semua kelam kabut.. Sedangkan hari seperti ini adalah hari penentuan hidup mati kerjaya politik penasihat PKR merangkap ketua umum Pakatan Rakyat. Bagaimana nak uruskan negara jika begini keadaannya?

Kata orang, ramai tak suka tindakan PKR selama ini kerana mereka terlalu angkuh.. pemecatan TSKI, penggantungan keahlian Chegu Bard, pembulian ke atas parti PAS, perlantikan kontroversi ketua AMK semuanya menjadi punca mengapa tidak ada penyokong yang mahu ambil peduli lagi..

Tema RAKYAT HAKIM NEGARA anjuran PKR nampaknya sangat-sangat tidak bertepatan dengan keadaan yang ditunjukkan rakyat terhadap parti itu.


- artikel berkaitan juga boleh dilayari di http://celahgelegar.blogspot.com/ 



No comments:

Post a Comment