Thursday, July 9, 2015

Malaysia akan tersungkur di tangan Yahudi? Semoga Kerajaan Bani Jawi dipelihara Allah

Tiga orang Khalifah Islam iaitu Umar al-Khattab r.a. Usman Ibn Affan r.a. dan Ali Ibn Abi Talib kwjh mati terbunuh kerana angkara fitnah yang disebarluaskan di kalangan umat pada zaman tersebut.

Saidina Hassan dan Hussein r.a., cucu Baginda RasuluLLAH saw juga terbunuh angkara fitnah yang berleluasa.

Kejatuhan Empayar Kesultanan Bani Jawi Melaka juga bermula dari fitnah di kalangan para pembesar mereka.

Republik Rakyat Iraq dan kejatuhan Presiden Saddam Hussein bermula dari fitnah rakyatnya sendiri yang bersekongkol dengan kuasa asing bahawa wujudnya senjata pemusnah besar-besaran yang sedang dibangunkan oleh Iraq.

Kesemua tragedi tersebut telah dan sedang berlaku di Malaysia. Sesungguhnya fitnah itu lebih tajam dari mata pedang.

Sarawak Report media dajjal

Sejak kelmarin sudah tersebar dilaman laman sosial dan rangkaian pesanan mesej Whatsapp kononnya sudah ada bukti sahih berlaku transaksi urusan bank dimana ada pindahan wang besar kepada YAB Datuk Sri Najib Tun Razak.

Tanpa usul periksa, juak juak anti Najib mendabik dada mula menyalak sakan melalak dan berkompang riuh rendah menyerbarkannya.

Pada kiraan mereka, sudah pasti rakyat akan percaya dan dokumen dokumen tersebut menjadi bukti kukuh memang benar berlakunya penyelewengan dana besar berkait rapat dengan 1MDB dan Najib Razak.

Dokumen Transaksi Bank Milik Najib Pendedahan Wall Street Journal KANTOI Menipu.... Kesian !   Klik link  http://medan-info-kita.blogspot.com/2015/07/dokumen-transaksi-bank-milik-najib.html

*****
Jangan Mudah terpedaya dengan muslihat jahat Media Barat yang mahukan Malaysia tersungkur sepertimana Timur Tengah yang tidak berpaksikan kepada kuasa mereka.



Asakan demi asakan dilemparkan Barat kepada pemimpin pemerintah Malaysia - mykmu

Kita tertanya-tanya, mengapakah media-media pro-barat menyasarkan Perdana Menteri Najib Razak sebagai “target” sekaligus membawa motif yang jelas; gulingkan beliau at all cost.

Jika hendak difikir-fikirkan, melalui pembacaan penulis, Perdana Menteri Najib Razak bukanlah selantang mantan perdana menteri, yang berjaya melabelkan dirinya sebagai anti-semitik, dan tidak mesra dengan Barat.

Apa yang sebenarnya ditakuti oleh Barat?

Bermula dari Sarawak Report, yang mengembar-gemburkan isu 1MDB dengan fakta yang tidak benar, sehingga membawa kepada penangkapan seorang bekas eksekutif PetroSaudi yang dikhabarkan sebagai punca segala-galanya. Perlu diingatkan, Malaysia tidak terbabit di dalam penangkapan tersebut.

Sedang pembohongan itu hampir lenyap, Wall Street Journal pula tampil dengan carta kononnya berlakunya pemindahan wang ke akaun peribadi Perdana Menteri yang berjumlah RM700 juta. Tersedak penulis mendengar jumlah itu, dan tergelak membaca apabila sejumlah wang yang begitu banyak dengan selamba masuk ke akaun peribadi Perdana Menteri. Ada juga yang percaya bulat-bulat.

Samada suratan atau kebetulan, yang mana penulis fikir ia adalah satu konspirasi, pentadbiran Perdana Menteri Najib Razak dihujani dengan serangan-serangan maha hebat dari barat.

Sebelum ini pula, kita dikejutkan dengan dana yang terima oleh satu pertubuhan dari sebuah firma antarabangsa. Pertubuhan tersebut telah menggunakan isu yang juga berkait dengan media antarabangsa untuk memburuk-burukkan kerajaan dan Perdana Menteri. Setelah modus operandi mereka gagal akibat pembongkaran pembohongan dan seterusnya akaun tersebut telah dibekukan oleh kerajaan Malaysia.

Lenyap isu terbabit, kerajaan diserang pula dengan isu GST. Penulis tidak menafikan kecacatan perlaksanaanya, cuma GST terbukti penting dan efektif sehingga 160 buah negara telah melaksanakannya. Apa yang kita perlu tahu, isu GST sememangnya mampu menggoyahkan kerajaan. Malah, terbukti isu GST menjadi senjata utama politik di negara-negara seperti Australia dan Ghana.

Untung menjadi pembangkang di Malaysia, kerana dibantu oleh isu-isu berasaskan antarabangsa, yang hampir 100% bersifat spekulasi dan pembohongan sehingga setakat hari ini. Justeru itu, tidak perlulah kita terbawa-bawa dengan saranan terbaru mereka untuk adakan tunjuk perasaan besar-besar sekiranya Perdana Menteri Najib Razak enggan meletakkan jawatan.

Asas isu ialah pembohongan, dan memang sejak azali pembangkang sangat sinonim dengan pembohongan. Apa yang hendak kita hairankan?

Isu Scorpene, GST, 1MDB oleh Sarawak Report dan kemudiaannya penampilan Wall Street Journal sebagai pendesak untuk mengekalkan konsistensi asakan terhadap Malaysia sangat mencurigakan. Bagi penulis, paksinya ialah Barat. Apakah pembangkang di Malaysia sememangnya dibantu oleh kuasa asing yang telah lama mengidamkan Malaysia?

Perdana Menteri Najib Razak secara terbuka percaya dengan prinsip kesederhanaan, atau wassatiyyah. Maknanya, beliau tidak suka mencipta musuh, dan tidak dapat dinafikan, pelbagai usaha samada makro atau mikro dilaksanakan untuk mensejahterakan Malaysia.

Barat senantiasa dan tidak mudah putus asa untuk terus-terusan menyerang Perdana Menteri. Apa yang diharapkan ialah barisan kepimpinan akan hilang kepercayaan terhadapnya. Ini bukan rekayasa, kerana jarum-jarum fitnah yang tanpa henti telah berjaya meyakinkan ramai pimpinan, termasuklah mantan perdana menteri yang terkenal dengan imej anti-semitik dan anti barat.

Apa sebenarnya yang Barat takut dengan susuk tubuh seorang Perdana Menteri bernama Najib Razak?

Rakyat Malaysia perlu tahu, dalam praktis undang-undang, “innocent until proven guilty”, dan bukannya “guilty until proven innocent”.

Penulis tidak tahu samada Perdana Menteri Najib Razak boleh menggunakan taktik yang sama diguna oleh mantan Perdana Menteri Tun M dalam menangani asakan barat iaitu “jangan percaya laporan media asing yang dikuasai oleh Yahudi yang jahat”.


15 comments:

  1. Ya Allah..pasal apa pulak nak jatuh pada Yahudi..ini kan tuduhan..kalau dah takut sgt jatuh kpd yahudi..tunjuk la bukti pada yahudi ni!! cabar mereka keluarkan semua bukti2 mereka!!apa nak takut??bukti surat,email,akaun ada kat pejabat 1mdb..ni baru hantar notis saman..xsmpi 24 jam dow jones dah balas!!apa punya bacul la..najib yg main dgn yahudi OBAMA kau tak sedar??

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..pasal apa pulak nak jatuh pada Yahudi..ini kan tuduhan..kalau dah takut sgt jatuh kpd yahudi..tunjuk la bukti pada yahudi ni!! cabar mereka keluarkan semua bukti2 mereka!!apa nak takut??bukti surat,email,akaun ada kat pejabat 1mdb..ni baru hantar notis saman..xsmpi 24 jam dow jones dah balas!!apa punya bacul la..najib yg main dgn yahudi OBAMA kau tak sedar??

    ReplyDelete
  3. Anon 7.59, tunjuk 1000 mcm bukti pun xguna kalau org mmg nak jatuhkan dia boleh kata edit segala bagai... skrg peguam negara pun kata semua akaun bukan milik najib, kita yg xtau nie masih lagi dok koner kata penyiasat bias lah.. bentang bukti palsu la..mcm2.. Teman mmg xsokong najib sbb cara pentadbirannya byk kelemahan tapi itu bukan dalil utk kita masuk saham fitnah dajal dgn benda yg kita xpasti dia ada buat.. jauhilah fitnah utk keselamatan kita sendiri di akhirat besok...dunia ni hanya tempat persinggahan buat sementara waktu saja.. ingat tu!

    ReplyDelete
  4. salah sendiri pastu nk salahkan yahudi. Cuma nak tanya? 1MDB terlepas ke dr yahudi? lepas ni x payah pakai komputer... dh puas salahkn yahudi lepas ni nk salahkn siapa plak?

    ReplyDelete
  5. Apa hal si PENGGANAS gong eng-DAPBANGKAI tu pikiaq dia lebih BERKUASA dari DYMM YDPA sbg. KETUA AGAMA/NEGARA/ATM, serta K’jaan persekutuan termasuk KDN/PDRM?!

    OI si PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS BANGSAT RASIS ANTI-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! lu punyak otak PENGGANAS aaahh, itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

    Yg. lu nak paksa YAB PM ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

    PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN/KANDANG PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!!

    ReplyDelete
  6. Artikel zang BERNAS, SM!

    WSJ tu memang sebenaqnya media ZIONIS/Barat-amat-KEPARAT! Pernah si media-media Barat/Zionis KEPARAT ni serang pemimpin ISrael/Barat depa sendiri yg. mendpt. dana termasuk utk. kempen pilihanraya depa, dari sy.-sy. SENJATA yg. mendpt. KEUNTUNGAN berBILLION utk. tak habis-habis MENYERANG/MEROMPAK Dunia Islam sewenangnya?

    Aku syak ramai pemimipin Islam/Melayu yg. jadi PENGKHIANAT telah di"BLACKMAIL" - samada ke atas dirinya atau keluarganya oleh PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Kerana perangai GANJIL Ayahanda Tun (yg. sebelum ni beriya amat anti-Barat yg. pro Zionis) sampai boleh jumpa si BETINA-omputih KEPARAT S.Repot tu - amat tak logik!

    Si BETINA omputih-KEPARAT S.Repot (patutnya diHARAMkan selamanya masuk M'sia kita ni) ini disyaki DALANG belakang kumpulan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu, yg. KELENTONG psl. IMDB ni, terutamanya puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, bersama puak PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM - iaitu si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis yg. memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara!

    Dan BETINA ni juga sebenaqnya adalah adik ipar kpd. bekas PM UK yg. amat pro-ISrael/Zionis, Gordon Brown yg. terlibat bersama Blair utk. melancarkan perang Iraq yg. telah menyebabkan BERJUTA Bumiputera Arab Islam Iraq diBUNUH/diROMPAK/diPERKOSA dgn. amat KEJAM dlm. GENOSID oleh tentera PENGGANAS US/UK – lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008:

    ……MOSSAD CONTROLS BRITAIN

    The evidence indicates that Israeli intelligence has near complete control of the leading political parties in Britain and the United States. While the Zionist political controllers in London and Washington are well known to the owners of the mass media, discussion of the subject of Zionist or Israeli control of the parties is censored in the media outlets they control. This censorship illustrates how Zionist control of the media serves to deceive the people and cause extreme harm to the nations.

    Specific examples of the current pro-Israel bias in the mass media would include the media's unquestioning support of the 9-11 cover-up, the costly and disastrous wars in Iraq and Afghanistan, and the trillion dollar "bail-out." The complete lack of transparency in U.S. elections and discussion of the secretive private companies that run our elections are also censored subjects.

    The utterly fraudulent Zionist construct called the "War on Terror" and the illegal wars in Iraq and Afghanistan have all been designed and forced onto the American and British nations by Zionists who control the political systems of London, New York, and Washington.

    In Britain, the two political leaders who have promoted and supported the Zionist agenda and wars of aggression are Tony Blair and Gordon Brown. Their Zionist paymasters and handlers are not hard to discern, although they are never discussed in the media in such terms……

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  7. Tak jatuh apa lah klu hilang Najib.
    Insyaallah UMNO makin kukuh.
    Bukannya nk gulingkn kerajaan cuma tukar tampun pimpinan sahaja.
    Kerajaan tetap Sama.

    ReplyDelete
  8. Kerajaan Malaysia hanya akan tersungkur jika masih terdapat pengkhiatant negara yang membocorkan maklumat2 berkaitan negara dan akan tersungkur sujud dikaki Yahudi sekiranya Naajib berani menongkah arus menentang kehendaka rakyat supaya tiada sebarang perjanjian TPPA ditandatangi oleh Najib dengan kesatuan yang membentuk TPPA kecuali pungutan suara dibuat dan persetujui oleh rakyat

    ReplyDelete
  9. Tanya balik mantan pm yg setuju dgn propaganda portal barat utk jatuhkan najib. Beliaulah yg mengapi2apikan keadaan. Bukankah sejak dari pentadbiran beliau sendiri dulu yg mengatakan segala bentuk kekalutan yg berlaku ke atas negara2 islam itu didalangi oleh yahudi? isu 1MDB mmg tiada kaitan dgn yahudi tetapi propaganda politik barat melalui media yg dikuasai yahudilah membuat keadaan bertambah huru-hara. WSJ terlibat ke atas pembohongan WMD iraq dulu, lihatah apa jadi pada rakyat iraq yg tidak berdosa..

    ReplyDelete
  10. KUALA LUMPUR: Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail menjelaskan dua akaun bank atas nama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di AmBank Islamic tidak dibekukan kerana akaun itu telah ditutup.

    Beliau bagaimanapun menambah semua dokumen berkaitan dengan dua akaun itu kini ada dalam tangan pasukan penyiasat khas yang dibentuk bagi menyiasat dakwaan pemindahan dana berjumlah lebih RM2 bilion ke akaun Perdana Menteri.

    Katanya, dua akaun tersebut ditutup pada 30 Ogos 2013 dan 9 Mac 2015.

    #pecatjibby
    #pecatpenjilatbodohjibby
    #pemutihanUmno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi anon-KEPARAT 6.06pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      Yg. lu nak paksa YAB PM ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

      Delete
  11. Bandingkan Najib dengan Umno, lebih besar umno. Kalau paklah pon ahli umno suruh undur, kenapa tidak Najib? Sila jangan libatkan individu bernama najib dalam hal kerajaan. Kerajaan tidak akan runtuh jika najib letak jawatan sekalipun.

    ReplyDelete
  12. Walaupun najib baik dan bermurah hati bagi pelbagai wang kepada rakyat tapi Najib bukalah PM yang rakyat mahukan pada ketika ini, Rakyat mahukan PM dari parti UMNO yang bersih, Jujur, amanah perihatin dengan kos sara hidup harian. Rakyat mahukan pm UMNO yang tidak banyak kesalahan dan skandal yang boleh di cari musuh. aku rasa itu yang rakyat malaysia dahagakan sekarang untuk mencari seorang pemimpin baru yang lebih berkarisma dari lebih baik dari najib

    ReplyDelete
  13. Tak ada pm yg tak terkait dgn spekulasi skandal yg drpd umno.. tun m, tun abdullah badawi kena teruk bukan dgn pembangkng tapi drpd grassroot umno itu sendiri... bukan pasal pembangkang kuat tapi bab nak menjatuhkan pemimpin ada seribu satu mcm sebab.. yg brmasalah bukan pm sbnarnya xkan saja2 boleh kaut berbilion ringgit laki bini mcmlah org sekitar dia buta semuanya.. pilihlah yg berkarisma paling sempurna pun pasti ada skandal dikaitkan dgnnya.. Bab peningkatan sara hidup mungkin trpaksa dilakukan utk selamatkan ekonomi drpd kejatuhan harga minyak dunia dsb. Kita yg di bwh xtau pun keadaan sebenar. Tapi takkan la najib saja2 buat keputusan xpopular utk rakyat. 1MDB setakat ini lebih kpd teori konspirasi kalau betul mmg banganglah najib x undur diri siap dgn nak saman wsj lagi. Di waktu sukar mcm nie sepatutnya ramai backup dia bukan bebankan dia lagi dgn konspirasi yg xtentu lagi sahihnya. Yg buruk org x pandang pm satu org saja tapi seluruh sayap parti akan dpt tempias. Kalau bukan ahli parti yg patut sokong dia siapa lagi yg nak diharapkan? Nanti xpasal2 maslan, nazri dll buat statement bola lambung demi nak menyelamatkn parti... hehe..

    ReplyDelete
  14. OI si PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS BANGSAT RASIS ANTI-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! lu punyak otak PENGGANAS aaahh, itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

    Yg. lu nak paksa YAB PM ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

    PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN/KANDANG PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!!

    ReplyDelete