Thursday, November 6, 2014

Misteri fenomena awan berlubang cetus panik di Australia

Cerita santai malam ini...

Awan pelik menyerupai UFO. Warga Australia menjadi panik..

2 fenomena aneh dan mustahil telah berlaku serentak dalam minggu ini. Pertama, kewujudan 'awan berlubang' sehingga ada yang mengatakan UFO telah muncul secara tiba-tiba di awan. Namun dinafikan supaya keadaan tidak menjadi kelam kabut. Kedua, air mani boleh muncul dalam dubur tanpa diliwat. Namun dinafikan pemiliknya yang juga merupakan seorang peliwat tegar supaya pendakwaan menjadi kelam kabut...

Di antara keduanya, kejadian air mani itulah yang paling misteri kerana ia merangkumi ciri-ciri mistik dan paranormal yang akhirnya bertukar menjadi sebuah kospirasi..... the end.


Berbalik kepada kisah awan sebenar,

Berikut adalah kejadian yang dipercayai telah dirakam pada 3hb Nov yang lepas. Menurut seorang saksi, awan itu berbentuk sebuah bot yang muncul di sebelah Tenggara Melbourne, Australia.

Ia seolah-olah seperti laluan ke dimensi lain, juga mirip seperti sebuah kapal angkasa yang terapung tetapi mempunyai pelangi seperti membelah dari sebelah dalam.

Agak menakutkan kerana menurutnya, dia tidak pernah melihat keadaan awan sebegitu rupa.


Laporan astroawani,

Fenomena awan berlubang ataupun fallstreak hole di sebuah pekan kecil Wonthaggi, Australia mencetuskan keadaan panik dikalangan penduduknya.

Kejadian berlaku tepat pukul satu petang waktu tempatan.

Ramai yang berkongsi di twitter dan menganggap ia angkara makhluk asing.

Malah ada seorang penduduk menelefon stesen radio tempatan bagi mendapatkan penjelasan.


Orang ramai mula berteka-teki mengenai fenomena itu sehinggalah seorang wakil jabatan meteorologi mengesahkan ia sebuah kejadian alam yang normal.

Kejadian pada awan ini berlaku apabila suhu air awan jatuh di bawah paras beku tetapi air tidak membeku, lalu jatuh atau terpisah dari awan dan membentuk sebuah lubang.

sumber: http://www.astroawani.com/news/show/fenomena-awan-berlubang-cetus-panik-47720?cp


No comments:

Post a Comment