Monday, May 23, 2016

YB Datuk Fadillah, YB Fazzrudin dan YB Wilson Unggak.. Tahniah dan syabas!

Syabas YB. Semoga dengan keprihatinan begini akan menjadi contoh dan teladan kepada pemimpin-pemimpin parti yang lain untuk terus membantu mana-mana rakyat Sarawak yang memerlukan bantuan.  



Seorang friend fb telah menyatakan ucapan terima kasihnya kepada YB Dato' Sri Haji Fadillah Yusof, YB Wilson Ugak dan YB Fazrudin A Rahman atas bantuan menguruskan 38 orang pelajar suku kaum Penan Long Tanyit balik ke Sarawak bagi menyambut Perayaan Gawai 2016.

"Salam bro. Tq so much atas bantuan untuk menyelaraskan dengan pihak YB Dato Fadillah Yusof, YB Wilson Ugak dan YB Fazrudin A Rahman untuk membawa pulang 38 orang pelajar suku kaum Penan Long Tanyit yang terkandas di KLIA2 untuk pulang ke Sarawak. Mereka terlepas penerbangan pagi akibat kesesakan teruk di highway Elite.

Pihak AirAsia telah membantu untuk mengurangkan charge tiket gantian bagi penerbangan pulang pada petang ini. Alhamdulillah dengan bantuan YB Fadillah dan YB Fazrudin perkara ini dapat diselesaikan. Sekali lagi diucapkan terima kasih atas respon dan bantuan segera dari pihak YB dan saudara"

Sumber: Bintulu Info

No comments:

Post a Comment