Tuesday, November 17, 2015

Cara keji politik pembangkang raih sokongan..

Lihat betapa kejinya modus operandi pembangkang untuk menghalalkan pembohongan mereka. Dosa dan larangan agama seolah-olah tidak lagi menjadi masalah dalam berpolitik. Caranya, burukkan lawan sehingga sudah jadi viral kemudian memohon maaf.. buang kes...





BUAL BICARA HARI INI TAJUKNYA RAMAI DIKALANGAN PEMIMPIN PEMBANGKANG PEMBUAT FITNAH BILA BERSALAH MOHON MAAF TIADA HUKUMAN DIKENAKAN. ADILKAH PERBUATAN KEJI MEREKA INI PADA PANDANGAN KITA SEMUA?



1) Ahli Parlimen PKR Bukit Katil, Shamsul Iskandar Md Akin FITNAH Jamil Khir Baharom guna duit zakat untuk biayai kos guaman Menteri dalam kes qazaf Anwar Ibrahim. Jamil Khir bawa ke mahkamah. Setelah fitnah berjalan begitu jauh, akhirnya Shamsul mengaku bersalah dan mohon maaf. 



2) Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Nurul Izzah FITNAH bekas Menteri, Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin sehari sebelum PRU 13 berhubung isu pembelian tanah di Bukit Kiara. Reputasi merudum, Raja Nong Chik kalah di Lembah Pantai pada PRU 13. Fitnah bermaharajalela tanpa sempadan. Kesudahannya, kes dibawa ke mahkamah. Nurul Izzah mengaku bersalah dan mohon maaf.




3) Ahli Parlimen PKR Pandan, Rafizi Ramli FITNAH Datuk Seri Najib dan isteri, berikutan kenaikan harga minyak dengan mendakwa ia akan memudahkan Datin Rosmah Mansor untuk membeli lebih banyak cincin berlian. Setelah dibawa ke mahkamah, Rafizi kata, dia hanya bergurau. Penipuan merebak begitu cepat dan pantas. Bagi Rafizi mengaitkan 'Rosmah dengan isu cincin berlian hanyalah gurauan semata-mata.





4) Ahli Parlimen PKR Batu,Tian Chua FITNAH bahawa UMNO terlibat merancang konspirasi pencerobohan di Lahad Datu. UMNO bertindak untuk mengheret Tian Chua ke mahkamah untuk disaman. Setelah kes berlangsung, UMNO sedia menarik kembali dakwaan saman tersebut dengan syarat Tian Chua menarik kembali kata-katanya itu. Menyedari dirinya dikecam teruk, Tian Chua memutar belit kenyataan yang pernah dibuatnya dulu dengan menyalahkan editor KeadilanDaily kononnya berlaku salah faham maksud beliau. Kes selesai di luar mahkamah dan artikel tersebut dikeluarkan daripada KeadilanDaily.




5) Bekas MB Perak, Nizar Jamaluddin FITNAH Perdana Menteri, Najib Razak kononnya Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dipanggil untuk siap siaga berbuat sesuatu jika BN kalah pilihan raya umum. Nizar mengaku salah dan mohon maaf. 


KES YANG SEDANG BERLANSUNG...



6) Kini, setelah tempoh 24 jam tamat, Jamil Khir tampil membuat laporan polis terhadap Ketua Cabang PKR Johor Bahru, Akmal Nasir berhubung isu perbelanjaan YAPEIM. Kali ini bagaimana? Fitnah! Mangsa buat laporan polis! Jadi kes mahkamah bertahun lamanya! Berakhir dengan mohon maaf. Episod apakah ini?


3 comments:

  1. Siapa suruh maafkan...

    ReplyDelete
  2. Saman saja.. makin dibiarkan makin menjadilah tektik ni.. umno ni saja suka org fitnah2 ni.

    ReplyDelete
  3. Artikel yg. BERNAS SM!

    Inilah MO memanjang yang amat JIJIK dan PENGECUT oleh si ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

    Satu lagi strategi DAJAL ekoq-ekoq PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI - adalah untuk terus MENGHASUT ke arah KEBENCIAN pada BUMIPUTERA Islam/Melayu terutamanya dari Semenanjung, serta pada Bahasa Kebangsaan kerana dalam Bahasa Melayu, serta MEMECAHBELAHkan kaum BUMIPUTERA dari pelbagai agama /termasuk dengan MO DAJAL depa untuk menjadikan penganut Kristian di Sabah/Sarawak menukar fahaman depa terutamanya dari agama Katolik tradisiional (yg. telah lama hidup harmoni bersama umat Islam) ke fahaman ekstremis pro-Zionis/ISrael 'Evangelical' yang membenci Islam/umatnya, supaya akhirnya Sabah/Sarawak yang kaya minyak-gas, dapat digabungkan dengan SingaPORK (pusat Zionis/MOSSAD-CIA/NATO di Asia Tenggara - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009)!

    Depa ingat MAJORITI rakyat BANGANG dan KEJI mcm. depa - dasar tak sedaq diri!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete