Saturday, September 12, 2015

PBB Sarawak teramat malu diajar PKR? - Nurhanim Mokhsen



Bawa-bawalah mengucap Puan Nurhanim oi..

Nasib ahli PKR Sarawak sendiri pun tak hirau rasa nak jaga. Sepatutnya edarkan borang keahlian sekali macam DAP, barulah dianggap satu kebajikan yang lengkap...untuk rakyat, lebih-lebih lagi untuk parti.

Kalau setakat edar mask kepada pengguna jalan raya pun jadi modal cara ajar PBB, lebih baik lupakan saja niat nak jadi wakil rakyat.

Ada seribu satu macam kebajikan yang PBB buat sebelum ini tak pernah dipolitikkan. Kebanyakan kes, hanya sipenerima dan sipembantu sahaja yang tahu. Inilah budaya dan cara PBB berkhidmat.

Gambar bawah adalah salah satu aktiviti pemuda armada PBB di kawasan N6 Tupong. Ada banyak lagi... cuma penulis malas nak upload dan buat artikel cara berpolitik yang betul kepada PKR...

Armada Pemuda PBB edar topeng muka kepada warga Kuching


Memandangkan keadaan jerebu yang melanda kawasan Bandaraya Kuching telah mencecah bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) yang tidak sihat, Armada Pemuda PBB hari ini telah mengambil initiatif mengedarkan topeng muka secara percuma kepada penduduk setempat.

Ketika dihubungi, jurucakap Pemuda PBB berkata, selepas solat Jumaat sebentar tadi, lebih dari 2,000 keping topeng muka diedarkan di Masjid Kudei Lama, Masjid Attaqwa, Masjid Kampung Lintang dan kawasan-kawasan berdekatan masjid tersebut. Setakat jam 11 pagi tadi, bacaan IPU di Kuching telah mencecah 164 iaitu tahap tidak sihat. - Sarawakiana


No comments:

Post a Comment