Friday, March 20, 2015

Gambar yang sungguh mendukacitakan.. Ceramah solidariti untuk Anwar oleh Wan Azizah lengang!!

Gambar yang dirakam ketika Presiden PKR sedang memberikan sepatah dua kata. Keadaan cukup menyedihkan buat parti PKR yang sememangnya tunggu nak rebah. Tak boleh nak dibayangkan, Anwar tentu menangis dalam penjara jika tahu keadaan ini sekarang.

Rakyat sudah faham, perjuangan PKR tidak lebih hanya untuk kepentingan individu tertentu sahaja.

Mungkin ramai yang lebih seronok menyertai program PAS di Rusila malam tadi. Sementara DAP langsung tidak membantu baik PAS mahupun PKR ketika kedua parti itu memerlukan sokongan.

Dulu kata kerjasama erat bersama Pakatan Rakyat. Iyalah... kerjasama lah sangat..



9 comments:

  1. Ceramah di jalanan, demo di jalanan, berguling atas jalan lepas tu lantik mereka jadi hakim negara....muahahahaha

    ReplyDelete
  2. Jangan lupa sidang DUN perak di bawah pokok

    ReplyDelete
  3. Anwar dah masuk penjara, dah tiada apa2 lagi tinggal dalam parti tu. Yg tinggal semua kaki ampu dgn penjilat yg nak selamatkan batang tengkok masing2. Petanda PKR dah nak terkubur... parti anak beranak yg paling femes dgn amalan kronismenya.

    ReplyDelete
  4. Klu ajk parti yg bust ceramah org x datang bole terima....ini seorang presidrn parti PKR sekurang kurang nya ketua pemuda...putri....timbalan...naib president krna la support.....nnpk sgt presiden tak dihormati dan disayangi oleh ahli......malu ...malunyerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. BIARLAH PRESIDEN SENDIRI YANG MEMIKUL SEGALA DOSA KERANA MENYOKONG PUAK "KAUM NABI LUT MODEN". YANG LAIN-LAIN TIDAK MAHU BERSUBAHAT....KAN....CAKAP DI PARLIMEN LAIN DI LUAR LAIN. ITU LAH DIA NASIB NASIB PRESIDEN KIPAS....ZAM-ZAM ALAKAZAM.

      Delete
    2. PKR xde istilah support sama sendiri yop. Sdgkn dlm parti pun byk kem, ada kem azmin, ada kem rafizi, ada byk lg pecahan2 yg xde parti dlm dunia ni yg haru biru serupa pkr nih. Ini la jadinya bila pilih ahli majlis tertinggi main cantas mencantas. Akhirnya semua ahli parti pun naik fedup. Nak sangat cantas? haa lu pi lah ceramah sorang2. hambik kau..

      Delete
    3. sape kata ceramah sorang2. jin, syaitan, iblis dan lain-lain kan byk tu...tak nampak ke?

      Delete
  5. Jika ditakdirkan "anak/isteri/cucu/sedara mara Anuar yang diliwat kemudian peliwat ditahan polis dan didakwa di Mahkamah/dihukim 5 tahun penjara dan disebat. Agak-agak ada tak dikalangan penyokong PKR, termasuk para peguam yang menjadi Ahli "BAR UA COUNCIL" akan membela mangsa? Saya yakin 10000% mereka tidak akan membela "sipenjenayah". Jadi...apa bezanya si AIB ni yang telah bertahan selama hampir 7 tahun membela diri diMahkamah kemudian di dapati bersalah oleh MAHKAMAH PERSEKUTUAN.? Wahai orang yang berakal...gunakanlah anugerah Allah itu untuk berfikir secara rasional.

    ReplyDelete
  6. Allah telah "melingkupkan" kaum Nabi Lut yg mengamalkan sek songsang (Lelaki sama lelaki/perempuan sama perempuan). Oleh itu barang siapa yg masih menyokong "perbuatan umat Nabi Lut" moden bererti mereka tidak menerima firman Allah mengenai "Kaum Lut".....Beristighirifarlah sebelum terlambat.....

    ReplyDelete