Sunday, April 10, 2016

Video Deklarasi Anak Muda Selamatkan Malaysia GAGAL!!!

Deklarasi Anak Muda Selamatkan Malaysia

Hasil yang diperolehi  : TIADA/GAGAL


Media pembangkang tidak sedikit pun menunjukkan keadaan sebenar sambutan masyarakat terhadap deklarasi sia-sia ini kononnya untuk selamatkan Malaysia. Bilangan yang hadir pun boleh dikira dengan jari kaki sahaja.

Lihatlah kalangan yang turut serta dan yang menjadi panel dalam perhimpunan tersebut. Itulah wajah-wajah orang yang kecewa dalam arena politik yang gagal menumbangkan Dato Seri Najib. Deklarasi ini merupakan ikhtiar terakhir mereka, namun hasilnya tetap gagal.

Rasanya mereka sendiri yang perlu diselamatkan daripada kemurungan yang akhirnya menyebabkan hilang kewarasan. Buat perhimpunan, lebih ramai jin daripada orang...



KUALA LUMPUR – Program ‘Deklarasi Mahathir – Lim Kit Siang’ anjuran kumpulan yang mengelar diri mereka sebagai ‘Anak Muda Selamatkan Malaysia’ gagal mendapat sambutan seperti yang diharapkan petang tadi, Sabtu.

Tinjauan pihak media yang hadir ketika membuat liputan program yang di adakan di dewan Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru itu mendapati, anggaran kehadiran hanya sekitar 30 orang.

Program yang diadakan itu turut dihadiri oleh Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Dr. Afif Bahardin; Ahli Parlimen Bukit Mertajam, Steven Sim Chee Keong; Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari dan Pendebat Terbaik Asia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

Dalam setiap ucapan yang disampaikan, mereka yang hadir turut merayu golongan belia untuk menandatangani deklarasi tersebut sambil menjelaskan sambutan yang diterima setakat ini tidak begitu menggalakkan.

Tun Dr Mahathir Mohammad pada 4 Mac lalu mengetuai majlis menandatangani deklarasi tersebut bagi menyingkirkan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak sebagai Perdana Menteri.

Majlis tersebut turut dihadiri oleh bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin; bekas menteri besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir dan 50 orang pimpinan parti pembangkang. – SuaraTV

1 comment:

  1. Gelinyer bila Bangla kacukan pakistan moortad sayeed saddeeq mengajak orang Melayu Islam ber'LAWAN' sesama umat. Dia ingat ni kampong atok nenek dia di Bangladesh atau Pakistan ke??

    ReplyDelete