Thursday, March 31, 2016

Panas! Video Mamu panggil Raja Bomoh halau hantu Banglo Guan Eng secara percuma.

Banglo sensasi Lim Guan Eng menjadi topik hangat ketika ni dalam media perdana dan media sosial. Seringkali rakyat mempersoalkan bagaimana beliau boleh mendapat diskaun terhebat sedangkan pada pada masa sama DAP mahu menghapuskan diskaun untuk Bumiputera bagi memiliki rumah.

Kita sertakan video, ini jawapan paling 'win' dari Teresa Kok mengapa banglo di Jalan Pinphorn dijual Ms Phang kepada Lim Guan Eng pada harga yang sangat rendah..


PUNCA HARGA RUMAH DIJUAL MURAH

Video Teresa Kok mengatakan Lim Guan Eng memperoleh hartanah di Jalan Pinhorn pada harga lebih rendah daripada harga pasaran kerana ‘feng shui tidak baik'. 

Kata beliau berkata ahli perniagaan wanita, Phang Li Koon menjual tanah dan banglo tersebut kepada Lim pada harga RM2.8 juta berbanding pasaran semasa RM6.5 juta kerana mereka adalah rakan. 

 “Phang berasa bangga kerana menjual rumah itu kepada ketua menteri di negeri itu dan merasakan perbezaan sebanyak beberapa juta tidak menjadi satu masalah,” katanya. 

Teresa Kok berkata beliau juga akan melakukan perkara yang sama untuk seseorang yang dianggap sebagai rakan. 

“Jika saya ada sebuah rumah dan saya menjualnya kepada Zaid Ibrahim atau Mohamad Sabu, saya tidak akan mendapatkan keuntungan daripadanya, yang mana ia perkara sama dilakukan Phang dan ia sengaja diperbesarkan,” katanya.


PENYELESAIAN untuk bantu DAP



Video Mamu Penang akan menjemput Raja Bomoh untuk buat ritual menghalau puaka dan segala jenis celaka yang mengganggu Feng Sui di Banglo terkenal dan termurah di Pulau Pinang milik Ketua Menterinya, Lim Guan Eng.

“Mamu sudah call Datuk Seri Panglima Ibrahim Mat Zin, sebab mahu kasi clear semua ‘feng shui’ hari Jumaat ini."

" Jadi hari Jumaat (esok) selepas solat Jumaat ini Raja Bomoh akan mai rumah Guan Eng di Jalan Pinhorn” katanya memetik kenyataan di dalam klip video tersebut." katanya.

Mamu Penang juga kata semua kos untuk mengadakan ‘ritual khas’ itu akan ditanggung sepenuhnya oleh pihaknya.

Diharapkan dengan selesainya ritual tersebut, nilai banglo Lim Guan Eng akan melambong naik sekali ganda. Selesailah masalah feng sui tidak bagus banglo tersebut..

Terima Kasih Mamu..


No comments:

Post a Comment