Friday, February 26, 2016

Infografik anjing hina TPM - Laporan pols terhadap Doris Jones

Sejak sekian lama Doris Jones atau Doris Yapp Kim Young ( Sino Kadazan) yang berasal dari Labuan menggerakkan Sabah Sarawak Keluar Malaysia ( SSKM) sering sahaja menulis status menghasut rakyat, berbaur perkauman serta menghina pemimpin negara.

Malah waran tangkap dikeluarkan untuknya sejak Februari tahun lalu. Bagaimanapun memandangkan Doris bermastautin di UK maka amat sukar untuk menangkap beliau dengan waran tangkap di negara ini.




Polis Sabah mengakui bahawa waran tangkap Doris Jones hanya boleh dikuatkuasakan di dalam negara ini.
“Waran ini masih berkuatkuasa tetapi hanya di Malaysia. Kita akan mengambil tindakan sekiranya dia balik ke Malaysia” kata Pesuruhjaya Polis Sabah.

Malah kata PDRM akan meminta bantuan Polis Antarabangsa (Interpol) untuk mengesan Doris Jones atas dakwaan menghasut untuk membawa Sabah dan Sarawak keluar dari Malaysia menerusi laman media sosial Facebook.
Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, pihaknya akan menjejaki Doris yang difahamkan berada di luar negara.

Doris orang penting laman Facebook “Sabah Sarawak Keluar Malaysia (SSKM)” terus berani malah pada 16 Februari 2015 tahun lalu mencabar agar Polis menangkapnya dengan segala cara.

Dan dia berkata pihak berkuasa di negara ini akan gagal menangkapnya sebagaimana kesukaran menangkap penyunting laman penyebar maklumat Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown.

Kenapa agaknya seorang Sino Kadazan seperti Doris Jones berani menyeru rakyat Sabah dan Sarawak keluar Malaysia melalui media sosial?

Malah Terbaru Doris memuat turun infografik menghina TPM selaku Menteri KDN. Jika sebelum ini hanya warga Sabah dan Sarawak sedar dengan gerakan ini, kali ini dengan menggunakan gambar TPM ramailah mengecam beliau.

Untuk apa sebenarnya? tentulah populariti dan rakyat mengingati semula Doris Jones yang dilupakan. Inilah cara Doris Jones.
Gerakan Doris Jones tentunya didalangi oleh rakyat negara ini. Doris pernah bertemu Tony Phua DAP di UK sebagaimana Tony Phua pernah bertemu Claire Brown. Apa agenda mereka sebenarnya? Doris Jones Agen DAP? DAP tentu tidak pernah duduk diam.

Mereka sentiasa membina networking dan bersekutu apa sahaja perkara yang menguntungkan DAP. Lantaran itu kita tidak hairan DAP mula mengadakan program di luar bandar Sabah Sarawak untuk menggerakkan program ‘menghasut’ rakyat Sabah/Sarawak menyokong mereka.

Siapa membiayai Gerakan Doris Jones ini? Kerajaan mesti menangkap segera Doris ini untuk dihukum di bawah undang-undang negara kita. Jika dibiarkan berlarutan lihatlah nescaya akan memberi masalah kepada negara ini. Keharmonian negara harus dipelihara dari ‘agen-agen’ DAP ini.

Kapten (B) Ahmad Ali
25 Feb 2016

sumber

1 comment:

  1. Aku heran benaq awatlah PDRM sampai sekrg. TAK melabelkan si BETINA KEPARAT kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS-EJEN/KULI-"NWO"-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON/ILLUMINATI-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no-1 ni - sebagai TERORIS seperti puak PENGGANAS ISIS cthnya?!

    Memang puak PENGGANAS ZIONIS ni sedg. cuba menjadikan BUMIPUTERA Islam/Melayu kat Sarawak sbg. MINORITI sama spt. di P. Pinang; dan menjadi SingaPORK-no-2 (SingaPORK adalah pusat Zionis/MOSSAD-CIA/NATO di Asia Tenggara - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009) - dgn. MENGHALAU kpg-kpg. Islam/Melayu, serta MERAMPAS Tanah Rizab Melayu!

    Maka bila si SPRM yang sungguh MENCURIGAkan tu nak MENYIASAT si MAFIA ZIONIS DAPBANGKAI BABI ni dapat DERMA USD300 JUTA (RM1.2 BILLION) dari rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPBANGKAI yg. diKETUAI si Todi-PUAKA, di LATIH oleh MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng DAPBANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA ISRAEL, serta ISrael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

    Dan OI si PENGGANAS DAPBANGKAI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?!

    Lihat di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

    DAP Terima Latihan Dari Mossad?

    January 4, 2016 By WakeUp Malaya

    Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

    Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
    —–
    Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

    Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

    Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

    Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP.

    Bila saja bubar Parlimen, masa tulah duit akan masuk dan juga pakar-pakar Israel. Mereka merupakan beberapa warganegara asing. Mereka juga akan menyusup masuk ke bumi Malaysia ni. Semasa itulah Tuan-tuan boleh melihat kempen pilihanraya yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni...... (teruskan membaca)

    Dahlah bekas perisik US. Edward Snowden MENDEDAHkan IS/ISIS ditubuhkan MOSSAD-CIA (CIA/NATO disyaki sudah diKUASAI ZIONIS)! Jadi maknanya KERJASAMA antara PENGGANAS DAPBANGKAI BABI dan rejim PENGGANAS ISrael ANJING KURAP - disyaki akan MENYEBABkan NEGARA ISLAM kita ni diCEROBOH PENGGANAS KANIBAL ZIONIS, IS/ISIS!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete