Friday, September 19, 2014

Gambar mengejutkan Pendidikan di Barat semakin gila, semakin rosak dan semakin menghancurkan!


Insiden baru-baru ini mengejutkan ramai pihak terutama kalangan mereka yang tidak pernah mengambil tahu bagaimana seorang yang tidak waras dijadikan pendidik kepada anak-anak yang usianya hanya 12 tahun..

Guru gila ini menunjukkan bagaimana cara penggunaan alat mainan seks yang digunakan oleh pasangan sesama wanita

Gambar ini telah diambil oleh salah seorang daripada pelajar di sebuah sekolah rendah di Jacksonville, Florida yang merakamkan seorang guru wanita menunjukkan teknik yang betul cara penggunaan alat mainan seks (b*t*h palsu).

Guru berusia 39 tahun itu dikatakan sedang mengajar kelas pendidikan seks (pengenalan asas ke alam dewasa) menggunakan kaedah yang pelik kepada golongan kanak-kanak yang terlalu muda serta memperkenalkan wujudnya alternatif lain dalam seks iaitu seks luar tabii.

Sekolah tersebut, Clinton Middle School bagaimanapun enggan mengulas kejadian tersebut sebaik sahaja gambar memalukan ini tersebar dan mendapat kritikan hebat oleh orang awam. Guru yang bernama Sharon Mencer itu ialah seorang ahli totok persatuan LGBT telahpun digantung daripada tugasnya.

Syukur rakyat Malaysia menolak agenda LGBT yang diperjuangkan oleh golongan-golongan bangsat di negara kita satu ketika, tidak lama dulu. Kerosakan begini biasanya tidak didedahkan kepada umum melainkan secara sembunyi hingga akhirnya ia jadi terlambat untuk diperbetulkan.


Aksi penggunaan sehingga mengangkat kaki dan posisi betul, katanya..

Sumber lengkap, baca sini http://tomfernandez28.com/2014/09/15/


Inilah sebabnya rakyat Malaysia begitu marah apabila penyokong LGBT mahukan hak kebebasan di negara kita, huru-hara jadinya. Mana tidaknya, lelaki dah tak pilih jantina lagi bila pilih pasangan.. asal jumpa lubang saja, balun!!!




5 comments:

  1. Tolak PKR bererti TOLAK LGBT.

    Penyokong2 PKR adalah penyokong2 LGBT!

    ReplyDelete
  2. Anwar yg video berzina boleh saja lepas bebas di msia... tampa kutukan rakyat.

    ReplyDelete
  3. Tak pe guru di usa tu ....akan dibela majlis peguam....kejadian di usa itu pun mereka anggap semua itu salah UMNO...AHAKSSSS

    ReplyDelete
  4. Malaysia ni xde yg pelik..? Video anwar xleh pakai la pasal besi! Takat barat tu apa nak heran... Mak dgn anak main pun biasa. Dunia kan dah moden. Terima je la seadanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanda2 manusia tak sihat akal.. bila benda trlaknat dianggap biasa

      Delete