Monday, September 22, 2014

PKR Simunjan. Simpan gambar ini untuk 2 tahun, kemudian lihat perbezaannya.

Tahniah, keluarlah dari kepompong selamat. Terjunlah ke sungai dan carilah lubuk buaya yang paling dalam... Tak ada penyakit, kamu semua suka susahkan diri sendiri.

Tulisan di papan tanda itu macam pejabat khidmat rakyat. Khidmat apa yang PKR boleh bagi kepada penduduk tempatan, entahlah! Sudah berpuluh-puluh cawangan/pejabat PKR seluruh Malaysia ditutup, kesan daripada protes ahli-ahlinya yang tak puas hati.

Pernah PKR Semenanjung ambik kesah? Mereka semua sudah tertipu tapi malu nak cakap.

Kamu semua tak kesah juga nak ikut...? Terpulanglah... Yang kita dengar, Baru Bian sendiripun dah nak tinggalkan PKR dan masuk DAP. Dia tiada harapan nak jadi Cheat Minister PR Sarawak yang pertama selagi bersama PKR.

Akhirnya, tinggallah kamu terkapai-kapai sendirian dengan pejabat itu yang bakal menjadi rumah kebun dalam masa satu ke dua tahun lagi...

Semoga berjaya!

Gambar bawah adalah perasmian pejabat pusat khidmat PKR di Simunjan. Kenali faces of losers..





Rakan media yang lain, sila simpan gambar ini untuk rekod. Dua tahun akan datang (itupun kalau sampai 2 tahun), ambil lagi gambar pejabat PKR ini. Bandingkan sebelum dan selepas... Tengok papan tanda pejabat itu kalau-kalau dah masih ada.

PKR Sarawak selalu begini.. hot-hot chicken shit! Bukan satu kawasan saja, tapi banyak yang dah kena...


1 comment:

  1. PKR selalu ajak Orang kampung Memperjudikan nasib,,,,,! ciaaaaaaan org kampung!


    ~~~~~~~ EX PKR PERMATANG PAUH ~~~

    ReplyDelete