Saturday, September 21, 2013

Nasib 5 harimau yang dipotong ekornya

















KONSPIRASI, DISKRIMINASI DAN NASIB LIMA HARIMAU DALAM DAP

Hari ini adalah hari ketiga saya berblog. Walaupun masih baru blog ini telah mendapat sambutan yang menggalakkan dari rakyat Malaysia. Ada pemimpin DAP yang pro Dinasti Lim sudah mula kepanasan. Anthony Loke telah menghalang twitter DAP Insider dari mengkutinya. 

Malah akaun twitter DAP Insider telah disekat. Lim Guan Eng dan Anthony Loke kini menuduh bekas Pengerusi Kebangsaan DAP, Chen Man Hin sebagai batu api sehingga wujudnya blog ini.

Seperti yang dijanjikan,hari ini saya ingin mendedahkan kisah Lima Harimau.  Kumpulan ini sangat menakutkan Dinasti Lim. Orang-orang ini mampu mendatang ancaman kepada perjalanan politik Lim Guan Eng. Walaupun mereka kelihatan jinak tetapi bila-bila masa sahaja mereka mampu menerkam Lim Guan Eng. Mereka ialah;
  1. Teng Chang Kim – Selangor
  2. Chow Kon Yeow – Pulau Pinang
  3. Boo Cheng Hau – Johor
  4. Nga Kor Ming – Perak
  5. Ngeh Koo Ham – Perak

Kesemua lima diatas adalah musuh Lim Guan Eng yang perlu dibunuh oleh Dinasti Lim sebelum Lim Kit Siang meninggalkan DAP.

1 comment:

  1. Saudara-saudaraku yang disayangi semua, apa kita lupakan sekejap tentang politik kita dan kita luangkan masa hanya 5 minit untuk membaca link yang saya sharekan di sini. Kerana apa yang saya lihat ramai kawan2 saya di luar sana masih x nampak "the big picture" what has happen to the world. Dan saya saya juga seperti pemilik blog hanya menjalankan tanggung jawab sebagai seorang muslim menyebarkan ilmu yang yang kami sudah tahu kepada semua saudara MUSLIM ku yang belum tahu. Dan tanggungjawab anda sebagai muslim untuk mengambil tahu apa yang sedang terjadi di dunia kita. Bukan hanya di dalam negara. Tujuan hanya 1. Saya dan juga owner blog tersebut iaitu, DEMI ALLAH IMAM MAHDI BERADA DI AMBANG PINTU. Oleh itu, ambillah ilmu dari Al Quran dan Hadis tentang apa, bagaimana kewajipan setiap muslim jika itu sudah berlaku (Mahdi sudah dizahirkan). Sumpah demi Allah jika kita tidak cukup persediaan mungkin secara tidak sengaja kita lah yang akan menentangnya. Masya Allah.. Minta supaya dijauhkan. Untuk itu ada 2 blog yang saudara patut kaji dan fahami sedalam2nya tentang apa yang dibahaskan di dalam blog tersebut. Semoga semua orang Islam di Malaysia sentiasa bersatu demi mempertahankan kesucian islam dan demi persediaan menanti akan kehadiran penyelamat kita semua. In shaa Allah..

    Blog pertama :
    DIA YANG TERSEMBUNYI

    Blog kedua :
    MENCARI DAMAI DI LANGITMU

    Untuk pengetahuan semua owner blog ini mempunyai ilmu yang sangat tinggi (kami panggil abah) yang ilmunya itu salasilahnya sehingga ke Rasulullah saw. Jangan salah faham saya tidak fanatik akan dia saya seperti yang lain2 sangat menghormati ilmunya itu. Semoga semua mendapat taufik dan hidayat. Dan ketahuilah fitnah akhir zaman itu berlapis-lapis sehingga orang alim pun pening memikirkannya. Dan Alhamdulillah saya setelah mengembara ke 2,2 blog tersebut. Awan mendung, jerebu yang selama ini berkumpul di dalam kepala saya telahpun dijernihkan. Alhamdulillah.
    Alhamdulillah.
    Alhamdulillah.
    Salam semua.

    ReplyDelete