Monday, November 24, 2014

Doa laknat pencacai PR hanya kerana bergambar dengan kapcai...



Biasa terjumpa posting melaknat seperti ini. Bahasa seperti manusia tidak beragama dan beradab. Kasihan dia, mempunyai hati yang berpenyakit, tutur bicaranya menunjukkan yang dia tidak sedetik pun menggunakan akal ketika berinteraksi dengan orang lain di media sosial. Mungkin terbit dari hasil didikan yang tidak sempurna.

Dakyah pembangkang seringkali diiringi politik benci, doa laknat ke atas orang lain, berbahasa kesat dan memaki hamun menunjukkan mereka tidak relevan kepada pembangunan perpaduan ummah.

Sebagai orang Islam, kita tahu di pihak mana kita berada. Kerana tidak pernah berlaku di dalam mana-mana parti komponen BN, pemimpin yang dibicarakan atas kesalahan meliwat atau pemimpin yang mendoakan laknat terhadap pemimpin lain atau yang sanggup bekerjasama dengan syaitan atau mengkafirkan umat Islam yang lain atau yang sudah terbukti memfitnah atau mempunyai budaya khalwat dengan isteri orang atau mempunyai video-video porno dan sebagainya.

Semoga admin tersebut diberikan hidayah oleh Allah lalu bertaubat di atas keterlanjurannya sebelum dia sendiri mampus dilanggar lori najis lalu bergandingan dengan doa laknatnya menuju ke neraka jahannam... Nauzbillahimin zalik..



No comments:

Post a Comment